Çelik Granül Sanayii A.Ş.’nin kalite politikası: Çalışanlarıyla birlikte, müşterilerinin memnuniyetini sağlayarak evrensel kalite ve standartlarda ürün ve hizmet sunmaktır. Bu amaca ulaşmak için temel değerlerimiz şunlardır:
• Güvenilirlik
Çalışanlarımız, müşterilerimiz, hissedarlarımız ve tedarikçilerimiz ile ilişkilerimiz şeffaftır ve karşılıklı güvene dayanır. Özellikle zor koşullar altında, dürüst, adil ve doğru davranmak yüksek itibarımızın ve şirketimizin değer yargılarının en temel öğesi olduğundan ne geçmişte ne de gelecekte iş yaptığımız kişi ve kuruluşların güvenini zedeleyecek hiçbir davranışımız olmamıştır ve olmayacaktır.
• Müşteri Odaklılık
Bizim önceliklerimiz, partnerimiz olarak algıladığımız müşterilerimizin öncelikleri tarafından belirlenir. Müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılamak ve şikâyetlerini en kısa zamanda değerlendirip sonuçlandırmak kendilerini partnerimiz olarak gördüğümüzden dolayısıyla o anki beklenti ve ihtiyacı kendi öncelik ve ihtiyacımız olarak algıladığımızdan dolayı ilk önceliğimizdir. Ürünlerimizin ve servislerimizin güvenilirliği ile birlikte çalışanlarımızın “önce müşteri memnuniyeti” yaklaşımı “Çelik Granül ile sorun yaşamam” güvencesini verecektir.
• Nitelikli ve Eğitimli Personel ve Takım Çalışması
Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek, çalışan memnuniyetini maksimumlaştırmak, değişen dünya şartlarına ve gelişen teknolojiye ayak uydurmak için tüm çalışanlarımıza sürekli eğitim vermenin esas olduğuna inandık ve dinamik, doyurucu, yaratıcı ve uyumlu bir çalışma atmosferi yaratma amacıyla takım çalışmasını ilke edindik. Bunu sağlamak için tüm organizasyon birimleri arasında işbirliğini teşvik ettiğimiz gibi bu yöntemlerin sistematiğimiz içinde yer almasını sağlayıcı tedbirleri uygularız. Tüm faaliyetlerimizde çalışanlarımızın konuları dâhilinde katılımlarını sağlarız.
• Sürekli İyileştirme ve Kendini Yenileme Gücü
Dünya standartlarında sağladığımız ürün ve hizmetlerimizde sahip olduğumuz lider konumumuzun, yapabileceğimizin en iyisi olduğuna inanmanın sürekli iyileşme anlayışına ters düşeceğine inandık. Bunun önemli sebeplerinin başında “liderlik konumunun” sadece güncel bir değerlendirme biçimi olduğu ve ilerisi için bir güvence teşkil etmediği ve değişen şartlarla birlikte her an olumsuz anlamda değişebileceği gerçeği yatmaktadır. Rakiplerimiz karşısında ancak işimizi diğerlerinden daha iyi yaparak ve müşteri beklentilerini de aşarak fark yaratabiliriz. Bu amaçla yakaladığımız kalitenin hep bir adım ötesine geçebilmek için kalite yönetim sisteminin şartlarına uymayı, etkinliğini sürekli iyileştirmeyi ve kendimizi yeni koşullara göre yenilemeyi ilke edindik. Bu doğrultuda tüm çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz planlarla değişimlerimizi vakit kaybetmeden yapmaktayız.
• Risk Temmelli Düşünme
Firmamızda etkin bir Kalite Yönetim Sistemine ulaşmak için risk ve fırsatları belirlemek için faaliyetler planlanır ve uygulanır. Böylece iyileştirme sonuçlarına erişim ve olumsuz etkilerin önlenmesi amaçlanmaktadır.
• Çevreye Duyarlılık
Çevreyi korumanın hem ulusal hem de uluslararası bir konu olarak değerlendirmekteyiz. Bu nedenle geçmişten devraldığımız doğayı çocuklarımıza ve vatanımızın geleceğine daha temiz ve yaşanabilir bir halde bırakmak kalite anlayışımızın ayrılmaz bir parçasıdır.